Tuesday, March 15, 2011

Pengalaman 2..

hye semua.. setelah setel sume kje n da de mase serta line internet yg mencukupi.. kali ni aku rase macam nak sambung balik cite aku pasal pengalaman seram mase aku dok kat hostel time skola2 dolu..

setelah event ternampak pocong tempoh ari.. aku pun kembali la menjalani kehidupan as a student yg dok kat hostel tu seperti bese.. aku rase aku da bebas dari pape jugak gangguan2 mistik  ni.. mungkin pe yg jadi pade aku dulu tu cuma kebetulan.. tapi, jangkaan aku tu silap.. 


ade satu malam tu.. lepas aku abis study, aku pun cam bese la kan.. kemas2 pe yg patut sblom aku blah dari bilik study tu.. lepas setel sume, aku pun tutup lampu n pintu dan trus balik ke dorm aku.. tapi sblm aku balik dorm aku, aku macam bese la.. pergi ke toilet dulu dan buat ape yang patut..hehe.. lepas da buang pe yg patut, aku pn cuci la muke n amek air semayang before aku nk tdo..

lepas tu aku masuk dorm dan baring kat katil aku.. aku dok katil bwh.. katil aku tu menghala ke tingkap..dari tingkap tu ble la nmpk kawasan blkg hostel.. aku pn tdo la cam bese.. sedang aku tgh lena di ulit mimpi2 indah.. tetibe aku terjaga dari tdo ku.. aku nmpk mcm ade orang tgh btl kan kipas kat dinding tu.. aku igt kn kawan aku yg dok katil ats ni yg tgh btl kn kipas tu.. aku pn tegor la die..

"ko kenape?? panas ke kat ats tu.. x kene angin kipas eh.." tnye aku kat member aku tu.. tapi die diam jek n trus kan usaha die mbtol kn site kipas tu.. aku pun buat bodo jela smbl trus peratikan gelagat die tu.. x lame lps tu.. aku tnye lg.. "oi.. x setel lagi ke.. kalau susah sgt, bia aku jela yg wat tu.." lps jek aku ckp cmtu.. orang  yg aku igt mbr aku tu pn trus toleh kat aku..

mase die toleh tu.. aku rase terkezut sbb orang tu bkn la mbr aku.. dan aku pn x dapat nk pastikan yg tu orang atau pun bukan.. die mcm lembaga hitam tp bntk cam orang.. die toleh dan trus tenung aku dgn mate yg bewarne merah saga.. dan aku dapat rasekan that kind of stare is full of hatred.. aku pun x tau knape die marah.. mungkin sbb aku tego tu kot..

sambil mulut aku ni tkumat kamit mbace segala mcm ayat yg aku igt.. aku tgk jek lembaga tu.. die x bgerak lgsg.. still tgk aku dgn mate cmtu n mlekat kat dinding tu.. last skali aku pn da x tau nk wtpe lagi.. aku pn ckp la kat lembage tu cmni.. "aku tak kacau kau.. kau jangan nak kacau aku.." lepas tu aku pn cube tdo dgn rase yg bcampur baur.. dan aku bjaye tdo smpi la pg..

pagi tu mase aku siap2 nak pegi breakfast.. aku pun tnye la kat mbr aku yg dok katil ats aku tu.. "malam tadi ko de bgn btol kan kipas x??".. die pn jwb.. "eh..mane de.. aku xde bgn pn la.." aku plek dengan jwpn die tu.. dan aku mulai rase mmg bkn kwn aku yg btolkn kipas mlm td.. "kalau aku ade bangun pun.. ko bkn nye nmpk.. sbb aku tdo dorm lain mlm td.." tambah mbr aku tu lg n trus blah g mandi..

mmg konpem lah.. mende yg aku nmpk tu mmg bkn mbr aku.. aku pn x tau pe mende tu.. yg pntg ianye lembage itam dgn mate yg merah.. tenung aku dgn penuh rase benci n marah.. so.. pe mende yg aku nmpk mlm td?? aku pn x tau.. wallahualam...

takkan la aku nampak "beliau" ni pulak kan..hehe

No comments:

Post a Comment