Thursday, March 3, 2011

masih ingatkah kalian pada mereka ini??

baru tadi aku terpandang sesuatu yang menggamit kembali kenangan semasa kecilku..
aku yakin hampir semua dari kalian pernah mempunyai rasa ini seperti kecil..
inignkan barang ini bukan kerana nilai nya.. tetapi pada sesuatu yang terdapat didalam nya..



inilah "mereka" yang aku maksudkan..hehe..


hehe..mesti semua masa kecil2 dahulu pernah ke kedai dan membeli "mereka" ini.. kalau tak dapat beli..
mulalah nak merajuk..hehe.. betul x?? bila da besar2 ni..teringat balik masa zaman kanak2 dulu.. memang seronok, rasa kelakar pun ade jugak.. tapi aku tak pasti lah sekarang ni ade lagi ke tak "mereka"2 ni..

budak2 kecik sekarang da tak layan mende2 macam ni.. masing2 dari kecik da kenal handphone, playstation, psp, laptop, dan pelbagai lagi gajet yang canggih2..ntah diorang kenal ke tak dengan "mereka"2 ni.. 




tapi pape pun..memori sebagai kanak2 lah yang paling "terbaek" untuk sume.. tak payah pikir pasal pape pn.. yang tau nye, pegi main2, jalan2, masuk semak samun, masuk utan, mandi paya, rembat buah kat dusun orang.. bila da lapar, balik uma..makan.. pastu kua lagi..tak kira laki, tak kira pempuan..memang bez lah!!




dan yang paling penting.. aku yakin ramai yang merindukan saat2 seperti ini bukan.. childhood is the best part in our life..!! Sayonara 4 dis time :)





No comments:

Post a Comment