Saturday, October 30, 2010

bleach..

hehe.. msti ramai yg da tau pe yg aku nk cite lau tgk dr tajuk tu.. tp maybe de gak yg keliru antara peluntur (bleach) or sesuatu yg lain..hehe.. tp bleach yg aku nk citer ni x len x bkn hanye lah manga/anime yg berasal dari jepun.. msti ramai yg da tau pasal bleach nih.. tp most of teenager kat malaysia ni akan ckp anime/manga yg diorg plg minat adalah naruto.. msti korang pn sm gak kn..hehe.. aku pun cmtu gak.. smpi skarang aku masih lg minat naruto yg siri nye x abis2 dari mule2 aku tgk dl back in 2006 lau x slh aku..hehe.. ok,berbalik pd cerite aku nih.. aku mule2 terjebak dgn bleach ni ms aku study diploma dlm taun 2007 kot?? aku pn x igt la.. terus dr saat tu aku minat dgn bleach ni.. anyway.. citer bleach ni mengisah kan psl sorg bdk laki, (Ichigo) yg ble nmpk roh di sebab kn dr bapa nye yg merupakan seorang shinigami (soul ripper).. kisah Ichigo ni plak mule2 die ble jd shinigami gak bl die t'jmp dgn Rukia shinigami dr soul society yg sdg mlawan hollow di dunia nyata.. ketika itu Rukia da tcedera.. Rukia perasan yg Ichigo ble nmpk die, die pn meminjam kn kuasa nye pade Ichigo.. dan ketika itulah Ichigo mule menjadi shinigami dan melawan sume hollow2 bg kesejahteraan dunia..hehe.. pade spe2 yg x pnh tgk anime ni.. cube2 la tgk.. mmg bez.. :)


hehe.. bleach ni?? no la...





ini br btl.. :)

No comments:

Post a Comment