Monday, March 21, 2011

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

haip!! korang mesti penah tengok cite pirates of the caribbean kan?? ala yang cite pasal lanun2 tu.. ngan 1 karakter yang paling orang akan ingat---"Captain Jack Sparrow".. btol x?? hehe.. actually dulu mase film ni baru2 kua.. aku xde la tengok sgt pun.. juz tau gitu2 jek.. sebab aku x bape nak lyn cite nye dulu.. tapi btol la kate orang.. "tak kenal, maka tak cinta" (cewah!!)..hehe..


pas aku nengok cite yang 1st.. "Curse of The Black Pearl".. aku tetibe plak jadi minat dengan cite ni.. even mase aku tgk film yg 1st tu da lebih kurang staon lepas cite tu kua kot..hehe.. bile da minat tu.. mule la aku tengok film yang ke-2 n ke-3 nye.. lastly mase taon lepas aku mintak copy kat kawan aku n save dalam lappy aku.. skarang ni da cukup la koleksi trilogy pirates of the caribbean aku!!hehe.. aku ble tengok puas2 n ulang2 sampai rosak..hahahaha..


tapi, bukan tu yang aku nak cite sbenanye..hehe.. aku sbenanye nak tunjukkan trailer film ni yang latest.. film ke-4 "On Stranger Tides".. tak sabar rase nye aku nak tengok cite nih.. film ni di jangke kua menemui kipas-susah-mati nye pade 20 may 2011 ni (lambat lagi la).. Jom kite pakat tengok ramai2 nanti!! hehehe..

cite ni masih kekalkan watak2 lame (tapi tak sume) cam jack, barbosa, mr. gibbs, n mostly watak dari film ke-3.. dan de gak muke2 baru yang tak penah wujud before this.. by the way, ni la barisan watak2 utama film tu nanti:


Johnny Depp ... Captain Jack Sparrow
Geoffrey Rush ... Captain Hector Barbossa
Penelope Cruz ... Angelica
Ian McShane ... Blackbeard
Stephen Graham ... Scram
Astrid Bergès-Frisbey ... Syrena
Gemma Ward ... Tamara
Yuki Matsuzaki ... Gahreng
Sam Claflin ... Philip
Kevin McNally ... Joshamee Gibbs
Greg Ellis ... Lt.Theodore Groves
Damian O'Hare ... Lt. Gillette
Keith Richards ... Captain Teague

list watak dari >> movie insider

No comments:

Post a Comment