Wednesday, March 30, 2011

hai kawan-kawan..

hai geng sume.. lame rase nye aku tak letak entry baru.. okla.. untuk kali ni aku nak kongsi sket la gamba yang aku amek mase aku pegi tengok ikan besor-besor kat aquarium shah alam.. tempat die dekat dengan tasik n sebelah wet world tu.. senang jek nak carik..

tempat ni adalah kedai jual ikan n aquarium + accessory nye lah.. bole tahan tempat ni.. besar lla jugak.. tapi takde la besar cam aquaria klcc tu.. tapi yang paling bez.. tempat ni masuk free.. so, pe lagi... jo kite tengok gamba nye..hehehe..


ikan koi.. bawak ong :)



ikan paling besor yang ade kat situ.. arapaima gigas..



bawal piranha..



ni ikan buaya.. crocodile fish ke pe ntah name die..



ni ikan keli ekor merah@red tail catfish.. besor tuh.. tayang perut jek..


besor-besor kan ikan nye.. banyak lagi ikan besor kat sane.. cume aku jek tak amek gamba sume..hehe.. pape pun, nanti korang bole la pegi ctu.. bez gak la.. 

ni la tempat nye.. Xian Leng Shah Alam

ok..chow!!

2 comments:

bila blog bercerita said...

perghhh....keli 2 law dpt, mmg leyh wat kenduri tok semggu...hahahah

..Nasz.. said...

hehe.. tau xpe.. kyg mkn tu..

Post a Comment