Tuesday, October 26, 2010

plek tp benar..

cam tjk tu.. plek tp benar.. skg ni kat klj aku de something happen.. br jek jd td.. de sesuatu trn dr langit..
nk kate habuk bkn habuk.. nk kate salji.. lg aneh.. bab ni malaysia.. ne de salji.. lgpn lau salji.. msti da rs elok.. aku pn x pasti pe mende yg jd arini.. byk plak tu.. x benti2 dr td.. aku dpt pgg satu dr yg jth tu..
mende nye cam seakan-akan sejenis fibre.. cam benang2 sket.. yg plek nye dr mn dtg nye mende ni?? member aku kate salji.. tp x mungkin.. maybe pembenihan awan kot?? who knows.. bab skg kn negeri selatan malaysia di landa jerebu yg agk trk sbb indonesia bakar hutan.. tp mungkin ke bab tu?? aku pon x tau.. bahkan mende ni still lg falling from the sky as we speaks.. pe agk nye yek?? hope xde pape yg buruk akn jd.. amin..


salji kat malaysia?? 

No comments:

Post a Comment